[Librezale] Fwd: Re: VLCren itzulpena

Ast, Urt 26, 00:03:46, CET 2012

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
urtren 25a 21:02):

> Bide batez, mezuak birbidaltzen nenbilela ikusi dut Thunderbirden "Forward" -> "Aurrera" gisa itzulita dagoela, baina "Birbidali" izan beharko litzake, ezta? Aspaldian Mozillako aplikazioen itzulpenetan ez naiz ibili, hori Pootlen aldatu behar da?

Aurrekoan eman zidan horren berri zerrendatik kanpo Lore Azkaratek eta
konpondu nuen:
https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-beta/eu/rev/b065310b813c

Urtarrilaren 31ean argitaratuko den hurrengo bertsioan konponduta agertuko da.

Eskerrik asko abisuagatik dena den.