[Librezale] WordPress 3.3.1 bertsioaren euskaraketa

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Al, Ots 20, 12:21:50, CET 2012

 aupa Txopi:

 Ni itzulpenak egiteko nahiko lanpetuta nago, baina 3.3.1 bertsioa martxan
dugu unibertsitatean, beraz, itzulpena eginda dagoenean probak egiteko
prest nago. Nahi duzunean, po-ak deskargatu eta probak egingo ditut, ados?

agur bat,

     ibon