[Librezale] eXeLearning tresnaren euskarazko bertsioari buruz

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Abe 14, 21:03:29, CET 2012

og., 2012.eko aberen 13a 12:05(e)an, José Miguel Andonegi(e)k idatzi zuen:
> [...]
> TinyMCE-ren azken bertsioa erabiltzen denez, proiektu horren webgunean
> eskaintzen diren kateak eguneratu ditugu:
> http://www.tinymce.com/i18n/index.php?ctrl=lang&act=download&pr_id=1
>
> Tresna hauen euskarazko bertsioan ekarpenik egin nahi baduzue, proiektuan
> parte hartzera gonbidatzen zaituztegu. Ekarpenak, eztabaidak eta holakoak,
> posta zerrenda honen bidez egin ditzakegu edo, nahi izanez gero eXe-ren
> foroetan.
>
> Azkenik, proiektua interesgarria iruditzen bazaizue, eskertuko genuke zuen

Hezkuntza ataleko orrialdean sartu dut eta eXeLearning-entzako orrialdea
ere sortu dut:
http://librezale.org/wiki/EXeLearning

Mesedez, errepasatu edukia eta zerbait zuzendu, aldatu edo gehitu nahi
izanez gero, zerrendan esan (edo zuek egiten saiatu).

> Ondo segi!

Berdin!