[Librezale] Firebug eta Eclipse

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Abe 14, 19:53:21, CET 2012

ig., 2012.eko aberen 09a 21:00(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> lr., 2012.eko aberen 08a 21:46(e)an, asier iturralde(e)k idatzi zuen:
>
> Ba bai. Zerorrek sortuko duzu?

Proiektuen orrialdea aldatu dut:
http://librezale.org/wiki/Proiektuak

Mahaigainen atalak fusionatu ditut eta Garapena atala gehitu dut:
http://librezale.org/wiki/Garapena

Firebug-en orrialdea ere sortu dut, baina bukatu gabe dago:
http://librezale.org/wiki/Firebug

Asier, bukatu dezakezu zuk?
Pantaila argazki bat falta da, euskaratutako bertsioa zein den jartzea,
programaren azalpen txiki bat...