[Librezale] Xnoise euskaraz

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Abe 12, 21:14:19, CET 2012

Aupa berriro,

orain gogoratu dut orain aste batzuk Xnoise musika-erreproduzitzailea[1]
itzuli nuela. Baina oraingoz nik dakidala behintzat ez da bertsio
berririk irten euskarazko itzulpenarekin.
Wikira gehituko dut hala ere? *.mo fitxategia igo dezaket, bertsio
berria irten artean behintzat erabili ahal izateko.
Afalostean begiratuko dut nola doan wikiarena... aspaldi ibili nintzen
baina dagoeneko ahaztu zait. Laguntza behar badut galdetuko dizuet.

[1] http://www.xnoise-media-player.com/