[Librezale] Libravatar euskaratuta dago

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Api 16, 01:12:45, CEST 2012

Aupa Julen,

egia esan ez daukat esperientziarik Wordpress-ekin. Makina birtual bat
prestatzen ari naiz probak batzuk egiteko. Plugina instalatzeko prozesua
erraza iruditzen bazait jakinaren gainean jarriko zaituztet.

Asier Iturralde Sarasola

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
apiren 15a 23:15):