[Librezale] Spama wikian

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Iga, Api 15, 02:12:53, CEST 2012

Iepa

Nik administratzaile kontua dut, edo hobe esana, nire kontuak
administrazio baimenak ditu, baina ez nahiz gai aldaketa hori non egin
beharko zen aurkitzeko :(

Nahi baduzu emango dizkizut zuri administratzaile baimen horiek edo
bestela esplikau wikia erabiltzen ez duen batentzako moduan nola egin
aldaketa eta ni saiatuko egiten.

ala...

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2012-04-15):