[Librezale] Montehermoso Kulturunean egingo diren jardunaldietarako hizlaria

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Api 3, 13:54:57, CEST 2012

2012/04/03 13:41(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:
> Librezalen gaztelaniaz :(

Kuriosoa da, "Arabarra" naizenetik hainbat mito erori zaizkit, Gasteizen
egin ditudan hainbat gauza euskara hutsez egitea izan dut lehen
Gipuzkoan ezin nituenak. (Gizarte seguratzan euskaraz, foru aldundiko
sail batzuetan euskaraz...)

Honek errealitatera garamatza, *Araba oraindik ez da euskalduna* baina
euskararekiko eta software librearekiko interesa bederen agertu dute eta
ez da gutxi.

Nik zoritxarrez ezin dut. familia eta aiba mendi martxak lepo naukaten
data hauetan.

izan libre izan euskaldun!
Ander.