[Librezale] identi.ca euskaraz

Asier Arsuaga artsuaga a bildua gmail.com
As, Ira 27, 09:14:18, CEST 2011

Barka Txopi mareatu bazaitut.

> Bestalde, nik ulertzen dudanagatik, PO fitxategitik MO fitxategia sortzeko
msgfmt komandoa erabiltzen bada, akats larriak badaude (aldagaien izen
okerrak, etab.) abisatu egiten du. Deskargatu dudan PO fitxategiari msgfmt
pasatu diot eta ez du akatsik eman.

Neri poeditek akats bat ematen dit 8118 lerroan, %%%action.register%%% lau
portzentaia sinbolorekin da hirurekin beharrean.

>Pootle erabiltzea nahiago ala TranslateWiki?
>Nire ustez, garbiagoa da zuzenean Translatewiki erabiltzea.

TranslateWikirekin atzo bakarrik ibili nintzen kate gutxi hoiek zuzentzen,
Pootle erosoagoa egiten zait, bilaketak egiteko garaian adibidez. Baina nahi
duzuen bezela.

Frogarako libre.blogsoviet.com helbidean StatusNet 1.0.0rc1 bertsioan
instalatu dut. Fuzzyrik ez duen fitxategia igo dut eta ezer ez, ez da
hizkuntzen zerrendan euskera azaltzen. status.blogsoviet.com-eko 0.9.9
bertsioan aldiz, euskeraz bakarrik aritzeko config.php fitxategia editatuz
lortzen dugu, era hori erabiliz froga egin dut libre.blogsovieten eta
horrela ere ez.

Inork frogak egin nahiko balitu libre.blogsoviet.com gunean hizkuntza
fitxategiekin sortuko dut erabiltzaile bat zerbitzarian. StatusNetaren
administrari baimenak dituen erabiltzailea eta pasahitza, 'administrator'
eta 'librezale' dira.