[Librezale] Terminologia koherentzia

Al, Ira 19, 11:20:22, CEST 2011

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko iraren 19a 08:51):
> Kaixo:
>
> email eranskinekin zer egiten da?
>
> Gmail:  ireki eta jaitsi
> Thunderbird: Ireki eta gorde

GMail web aplikazioa denez bertako eranskinak beti jaitsi egingo dira.
Thunderbirden kasuan, eta erabilitako protokoloaren arabera,
bistaratutako mezuak gure makinan egongo direnez, eranskinak gorde
egiten dira.

> Conversation gehigarriak hizketalditan erakusten ditu postak Thunderbirden
> eta jakinekoa da gmail hartu duela eredu. Kontua da gehigarriaren egileak
> terminologia oinarri gmail hartu duela eta ez dela oso koherentea
> thunderbird terminologiaz.
>
> Nik egilearen irizpidea errespetatu dut, zuek zer egingo zenukete?

Thunderbirderako gehigarria denez, nire ustez egokiena Thunderbirden
estiloa jarraitzea da. Baina hau printzipioz garatzaileak egin beharko
luke beraz agian onena berarekin harremanetan jartzea da.