[Librezale] Terminologia koherentzia

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Al, Ira 19, 11:10:57, CEST 2011

> Kaixo:

Egun on!

> email eranskinekin zer egiten da?
>
> Gmail:  ireki eta jaitsi
> Thunderbird: Ireki eta gorde
>
> Conversation gehigarriak hizketalditan erakusten ditu postak
> Thunderbirden eta jakinekoa da gmail hartu duela eredu. Kontua da
> gehigarriaren egileak terminologia oinarri gmail hartu duela eta ez dela
> oso koherentea thunderbird terminologiaz.
>
> Nik egilearen irizpidea errespetatu dut, zuek zer egingo zenukete?

Nik ere egileak jarri duen bezala utziko nuke. Egia da zentzu gehiago
daukala beste aukerak baina azken finean guk itzulpena egiten dugu, beraz
nik ez nuke aldatuko. Gainera, edozein kasutan ere, ez da kontu larria,
eta bietara ulertzen da zer esan nahi duen.

Ondo izan,
Ibai.