[Librezale] Telefonoan euskarazko hitzen predikzioa nahi?

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Ira 15, 08:03:50, CEST 2011

Aupa!

laguntzeko Android 2.1 (edo berriagoa!!) sistemadun sakelekoa behar da.

Nire trasto zaharrak sistema eragilerik ote du?  :-D :-D :-D

"norbaitek" aurreratu dit euskaltel izan dela Eusko jaurlaritzako
lehiaketaren irabazlea auzo guneetara internet eramateko. (wimax)
Sare honen abiadura 1Mbetik gutxienez 3Mbera  igoko dela aurreikusten
duelarik.
Hau emango bada, oraingo ADSL 6 aldatu eta sakelekoan internet izateko
aukera aztertuko nuke. (etxekoa konpainia honekin izanez gero hainbat
sakelekotan dohain ematen baitu internet)

izan libre (telefonoarena ere bai) izan euskaldun (telefonoan ere bai)
Ander.