[Librezale] SLUN11 Call For Papers

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
Ost, Urr 26, 10:01:36, CEST 2011

Egun on,
(egun hauetan apuntatu naiz librezale zerrendan; hemengo batzuek ezagutzen
nauzue).

SLUN'11ko antolakuntzan nago, eta Julenekin bat egiten, ondo baino hobeto
legoke zuenetako bat hitzaldi edo tailer bat emateko apuntatzea. Premiazkoa
da euskera software librearen munduan agertzea eta nire ustez hor, SLUN'11n,
adibidez pootle edo beste tresneei buruzko zeozer azaltzea edota
praktikatzea primeran egongo da.
Ostiralean amaitzen da proposamenak egiteko epea, eta animatzen denak
bakarrik hiruzpalau lerro bidali behar ditu:

http://www.ehu.es/ocs/index.**php/slun/slun11/schedConf/cfp<http://www.ehu.es/ocs/index.php/slun/slun11/schedConf/cfp>

http://danitxu.com