[Librezale] Pootle, edo itzulpenak taldean egiteko modua

Ales Zabala Alava (Shagi) shagi a bildua gisa-elkartea.org
Ost, Urr 5, 21:20:39, CEST 2011

Kaixo!

> [...]
> dezake.
>
> Gaur egun proiektu dexentek eskaintzen dute web bidez itzulpenak
> kudeatzeko interfazeren bat, baina Pootle instalatu zen garaian ez
> zen ohikoa halakoak topatzea.
>
> Librezaleko Pootle zerbitzaria, hortaz, bestelako aukerarik ematen ez
> den kasuetan erabil daiteke, nahiz eta beti ekar daitezkeen
> fitxategiak "kanpotik" eta Librezaleko zerbitzarian burutu
> itzulpenak. Adibide gisa StatusNet har ezazu: bere itzulpena ia
> osorik Librezaleko Pootle zerbitzarian burutu da, baina berez

Ados. Ulertu dudanagatik beraz, wikian, aplikazio bakoitzaren orrian bere
euskaraketa nola antolatzen den zehazten da eta listo.

> Zerbait falta dela iruditzen zaizu? Askotan zaila baita heldu
> berriaren azalean ipintzea...

Nork jakin! Momentuz uste dut ideia egin dudala, galdera gehiago agertzen
zaizkidanean berriro idatziko dut :-)

Agur,

Shagi
A non-text attachment was scrubbed...