[Librezale] Topaketa Re: Librezale Karman

Oier Mees oier.mees a bildua gmail.com
As, Maiatza 10, 21:11:39, CEST 2011

Aupa,
barkatu iada aipatu bada, baina eguna eta tokia ezarrita al daude? Ni oso
lanpetuta nabil baina zarauztarra izanda gutxienez hitzaldi batzuk entzutera
eta jendea ezagutzera gerturatzea gustatuko litzaidake.
Ongi izan,
Oier