[Librezale] Kalean da mugikorrerako Firefox 4

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Mar 30, 20:11:42, CEST 2011

Aupa,

ni saiatu naiz Androiderakoa probatzen, baina ezin dut instalatu...
irakurri dudanez, nere Magic-ean ez du funtzionatuko, ARMv6 delako...
edo horrelako zerbait :(

ar., 2011.eko marren 29a 16:17(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen: