[Librezale] Fwd: [Activemembers] Contributor Bios

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Mar 11, 10:26:28, CET 2011

og., 2011.eko marren 10a 23:09(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen:
> [...]
>
> Mozilla Europeren posta-zerrendara mezu hau bidali dute. Mozillaren
> webean proiektuan lagundu dutenen zerrenda bat egon ohi da, eta
> oraingoan zerrenda hau txukundu nahi dute. Horretarako, laguntzaile
> nagusien ("top contributors") argazki bat eta deskribapen txiki bat
> behar dute.
>

> Orain arte Ibon, Julen eta neroni agertu gara, baina Mozilla Europe
> webaren itzulpenean parte hartu dugulako-edo. Uste dut orain "top
> contributors" horietan ni adibidez ez nintzela egon beharko, azkenaldian
> oso gutxi egin dudalako. Ez dute esan zenbat laguntzailerentzako lekua

-1

Zuk agertu *behar* duzu nik uste.

> Nork agertu nahi du? (edo nor agertu beharko litzake?)

Nire iritzian webguneetarako itzulpenak egin dituen edonor, ekarpenaren
tamainari begiratu gabe.