[Librezale] StatusNet-en itzulpenaren errebisioa

Asier Garaialde agara a bildua kantauri.com
Ost, Eka 29, 17:23:40, CEST 2011

Aupa, begirada bat eman diot Pootle-ko fitxategiari eta ez dirudi 1.0arena denik. Bulegora itzultzean 1.0aren POTa bidaliko dut zerrendara, behin euskaratzen jarrita, ahalik eta bertsiorik  berriena euskaratuta edukitzearren.

Sentitzen dut baina ez dut Pootle-ren erabileraren ideia zipitzik, beraz, beste norbaitek jarri beharko du POT berria Pootlen eta bi fitxategiak bateratu...

Asier

Enviado desde mi iPhone