[Librezale] Thunderbird 5 kalean

Ost, Eka 29, 13:01:40, CEST 2011

az., 2011.eko ekaren 29a 13:03(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Instalatu dut eta .....
> Gehiagarriak proposatzerakoan conversation-view aurkitu dut.
> oso txukuna iruditu zait eta euskaratzeko asmoa daukat, inor ez bada
> hasi.....
>
> https://github.com/protz/GMail-Conversation-View
>
> ea aste honetan egiten dudan....

Ez dakienarentzako: gehigarri honek posta-bezeroaren portaera GMailen
portaerarekin parekatzen du, hizketaldietan oinarritutako ikuspegiak,
kontaktuen berehalako informazioa, erantzun azkarrak... integratuz.

Informazio gehiago:
http://blog.xulforum.org/index.php?post/2011/06/28/Thunderbird-Conversations-2.0-released