[Librezale] Statusneten itzulpenean akats txiki bat

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Ost, Eka 29, 12:00:30, CEST 2011

az., 2011.eko ekaren 29a 10:29(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

Adibidez, "notice"
 > hitza itzultzeko "ohar" erabili dugu gehien bat, baina "mezu"
> ere ikusi  izan dut. Egingo al dut nik? Lan hau PO fitxategia deskargatuta
errazago da egitea.

Berez urrats hori hasierakoa izan beharko litzateke XD.

Terminologia automatikoki erauzteko poterminology[1] tresna ere erabil
dezakezu:
http://translate.sourceforge.net/wiki/toolkit/poterminology

Kontuan izan honek ere positibo faltsuak sor ditzakeela.