[Librezale] UEU-ko ikastarorako gonbitea

As, Eka 7, 09:01:39, CEST 2011

al., 2011.eko ekaren 06a 19:36(e)an, patxi gaztelumendi(e)k idatzi zuen:
> Aupa.
>
> Antolatzen ari diren ikastaroa sano interesgarria iruditu zitzaidan.
> Eta proposatu nien auzolan digital esperientziak badaudela Euskal
> Herrian. Tartean librezale.
>
> Nik izena eman dut, ikastaroan ikasle bezala... Julen Ruiz Aizpuru
> proposatu nien... nazioarteko esperientziagatik. Mozilla eta beste
> ekimen batzuetan.
> Debian ere interesantea da... eta hemen bazarete hor zabiltzatenak..
>
> animatu, eta esan baietz...

Bai, hasiera batean niri zuzendu zidan gonbitea baina denbora
kontuengatik ezinezkoa zaidanez eskaera hona zuzentzeko esan nion
(hasieratik hona zuzentzea ere egokiagoa delakoan nago).

Ea ba baten bat animatzen den, ikastaroak itxura interesgarria baitu.