[Librezale] UEU-ko ikastarorako gonbitea

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Al, Eka 6, 19:36:47, CEST 2011

Aupa.

Antolatzen ari diren ikastaroa sano interesgarria iruditu zitzaidan.
Eta proposatu nien auzolan digital esperientziak badaudela Euskal Herrian.
Tartean librezale.

Nik izena eman dut, ikastaroan ikasle bezala... Julen Ruiz Aizpuru proposatu
nien... nazioarteko esperientziagatik. Mozilla eta beste ekimen batzuetan.
Debian ere interesantea da... eta hemen bazarete hor zabiltzatenak..

animatu, eta esan baietz...

gero arte

Zesar Martinez<zesar.martinez a bildua ehu.es> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
ekaren 06a 15:09):