[Librezale] Udaletxeak eta Software Librea

Ibon Castilla tecnicos a bildua unoycero.com
Ost, Uzt 6, 16:43:40, CEST 2011

Aupa Ander:

Gure partetik ahaleginak egingo ditugu udaletxetara aiegatzeko, eta bide
batez esperientziak zerrendan konpartitzeko.

Eskerrik asko, Ibon.

Servicios informáticos con Software Libre
http://www.unoycero.com/
Teléfono: 644 007 871
Correo electrónico: tecnicos a bildua unoycero.com
- --
GPG public key at http://www.sinanimodelucro.net/tecnicos_unoycero.asc
Fingerprint: 34AE B2F1 D943 D8C3 4DBE 1318 CC3E 35A9 A87C BB0E
- --