[Librezale] wordpress 3 euskaraz

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Urt 25, 13:38:52, CET 2011

 Txopi, kontua da 3.0.4 egonda, inork ez duela 3.0 bertsioa erabiliko ...
segurtasun eguneraketa garrantzitsuak daude batetik bestera !!

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren 25a
13:36):