[Librezale] wordpress 3 euskaraz

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Al, Urt 24, 14:22:19, CET 2011

 eguerdi on !

 Nahiz eta svn horretan fitxategiak uzteko baimenik ez izan ...
librezale.org-n uztea posiblea litzateke?
 (Hemen linkatu daitezke: http://librezale.org/wiki/WordPress)

 Niri pertsonalki 3.0 bertsioko po/mo haiek interesatzen zaizkit

agur bat,

   ibon

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 19a 11:30):