[Librezale] Kamiseta 3.0

Ander Gmail ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Urt 20, 16:56:03, CET 2011

2011/01/19 22:22(e)an, Imamon ·(e)k idatzi zuen:

> [...]
>

> Esaten dituzun hiru koloretan zurian txukunago geratzen da.  Honekin
> batera doan PDFan dituzue ikusgai.
>

>         b) bakoitzak zer erosi nahi duen adierazi
>         Aritzeko proposatutako modeloak: www.oninart.com
>         <http://www.oninart.com> textil atalean.
>
>         hainbeste daude ez dakidala zer hartu ere..... bestalde
>         prezioak ez
>         ditut ikusten....
>
>         zer dio herriak.....
>

>     Pentsatzen dut horrenbeste kamixeta artean "normalak" edo
>     estandarrak egongo direla, ezta? Horrelakoekin nahikoa dela esango

opariko 50 kamisetak "normalak" izango direna argi neukan. (beste kontu
bat tailajea izan daiteke...)

kontua da http://www.catalogotextil.net/ helbideak aukera asko dagoela
NORBERAK erosteko.

Nik ulertu dudanagatik logoa ete bere kolorea aukeratuta (horrek kostea
duelako eta bakarra izan dadin) 50 kamiseta "normal" egingo lituzkete
librezalerentzat eta gero.......
Inork ezer erosi nahi du? katalogoa itzela da!!!
nola antolatu beharko ginateke, bakoitzak aukeratutako hori eskatzeko?
Nik behinik-behin niretzat pare bat erosiko nituzke
beraz....

zuek esan...