[Librezale] alesti eta rss jario irakurleak

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Ast, Urt 13, 11:50:38, CET 2011

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren 13a 09:28):
> og., 2011.eko urtren 13a 09:29(e)an, Ander Gmail(e)k idatzi zuen:

> Badaezpada ere: proposamen zehatza ez zen aplikazioa itzultzea (bueno, hori
> ere bai), baizik eta aplikazioa modu publikoan zerbitzarian ezartzea.

Nik RSSak lokalean irakurtzen ditudan arren, tresna ona izan daiteke
beste ordenagailu batean nagoenean hauek jarraitzeko. Ni beraz alde.
Librezalen inork ezetzik esan ez duen aldetik, onena Aireanen botatzea
da ea zerbitzarian dauden beste taldeek zer esaten duten.

Nik jarri dudana izan da zerbitzu hori euskaraz izateko hasieran nora
jo behar denaren loturak, baiezkoa ateratzekotan di-da igotzeko
proiektua pootle-ra itzuli ahal izateko.

mikel