[Librezale] alesti eta rss jario irakurleak

Ander Gmail ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Urt 13, 09:29:27, CET 2011

2011/01/13 09:18(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> az., 2011.eko urtren 12a 23:37(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:

> Proposatu nuen aldetik, nire iritzia: Alesti zen euskaraz zekien
> horrelako web zerbitzu bakarra (baten batek Netvibes kontuan har
> lezake, baina itzulpenaren %10 edo gutxiago dago erabilgarri ikusten
> dudanagatik) eta enpresa handien atzaparretatik ihes egiten zuen
> zerbitzu alternatibo bakarrenetakoa zen.
>
> Bloglines-ekin batera, esango nuke euskaldunen artean G.Reader-erako
> alternatiba nagusia izan dela eta gainera Firefoxekin integratuta egon
> da (orain hau aldatu egin beharko da).

> [...]

Nik harpidetza gutxi ditudanez, thunderbird erabiltzen dut, baina
Mikelek proposatua librea eta itxura txukunekoa bada igo pootlera eta
itzul genezake.

izan libre izan euskaldun!
Ander.