[Librezale] alesti eta rss jario irakurleak

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Ost, Urt 12, 23:37:55, CET 2011

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko urtren 12a 23:13):
> Honelako zerbait aztertu daiteke http://tt-rss.org/redmine/
>
> Nik liferea erabiltzen det normalean eta tt-rss-rekin lotu omen daiteke,
> eztet frogatu.
>
> patxi gaztelumendi<patxi a bildua gaztelumendi.org> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
> urtren 12a 23:09):

Tira, goizean saltseatzen ibili naiz eta Tiny tiny RSS horren POT
fitxategia topatu dut [1] (ia 600 kate uste dut) eta itzulpen foroa
[2].

Patxi (edo beste inor), animaten haz itzultzera? Niretzat ezinezkoa da
asteotan baina beno, di-da igo daiteke pootle-ra eta egin.

Agian itzuli baino lehen, hobe da Aireanen galdetzea ea bideragarri
ikusten den edo... Zuek zer diozue?

mikel

[1] http://madoka.volgo-balt.ru/~fox/testbox/tt-rss/messages.pot
[2] http://tt-rss.org/forum/viewforum.php?f=7