[Librezale] Estilo liburuaren eskeletoa

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Urt 4, 12:05:13, CET 2011

al., 2011.eko urtren 03a 20:51(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:
> Iepe!
>
> Ba beno, azkenean, denbora askoren ostean, asanbladako bazkalostean
> komentaturiko Estilo liburuaren zati gehienak eraman ditut wikira [1],
> aktakoa betez. Atal nagusiak aurretik zeuden, eta Webguneak atala
> kenduta (ez zitzaidan oso argi geratu zertarako zen zati hori) atal
> guztietan gehitu ditut azpiatalak, eta hizkuntza eta herrialdeen
> zerrendarekin [2] ere hasi naiz. Orain denoi dagokigu atalen arabera
> edukiak gehitzen joatea.

Lan bikaina!

'Webguneak' atala uste dut Asierrek sartu zuela hasieran, baina esango
nuke 'Laguntza eta tutorialak' atalak bete lezakeela horren tokia. Baina
ez nago ziur... Asier?

> Zer esanik ere ez, gaien antolaketa/ordena gustuko ez baldin baduzue
> aldatu eta jarri ezazue hobeto, wiki bat da eta :P

Ni hasi naiz dagoeneko eskemako puntu batzuk osatzen eta garatzen. Uste
dut denon artean honi kaņa pixka bat emanda laster izan dezakegula
zerbait txukuna :)

Animo ba!