[Librezale] Itsas ekitaldia Apirilaren 7an, hizlari bila

Oier Mees oier89rider a bildua gmail.com
Al, Ots 14, 13:17:42, CET 2011

Aupa Julen,
2011/2/14 Julen <julenx a bildua gmail.com>

> or., 2011.eko otsren 11a 10:50(e)an, Oier Mees(e)k idatzi zuen:
>
>  Kaixo,
>>

> Hitzaldia goizez ala arratsaldez da?

Goiz eta arratsaldez da. Printzipioz hizlariak erabakitzen du noiz etortzen
zaion hobeto.

> Nik printzipioz ez nuke aparteko arazorik izango, baina gaur ezin dut
> ziurtatu %100ean. Beste inor animatzen da?

Noiz edukiko zenuke ziurtatzea (beste inor animatzen ez bada)?

Ongi izan,
Oier Mees