[Librezale] Itsas ekitaldia Apirilaren 7an, hizlari bila

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ots 14, 12:31:24, CET 2011

or., 2011.eko otsren 11a 10:50(e)an, Oier Mees(e)k idatzi zuen:
> Kaixo,
> Itsas-ek, EHU-ko software librearen aldeko taldeak, apirilaren 7an,
> osteguna, donostiako informatika fakultatean software librearen inguruko
> ekitaldi bat antolatuko du. Librezaleko kideren batek denbora eta gogoa
> badauka Librezaleren inguruan hitzaldi bat emateko asko eskertuko
> genuke. Hitzaldia 20-30 minutukoa izan daiteke adibidez eta printzipioz
> goiz eta arratsaldez egongo dira hitzaldiak.
> Nik beharbada Launchpaden inguruko hitzalditxo batekin osatuko nuke.

Hitzaldia goizez ala arratsaldez da?

Nik printzipioz ez nuke aparteko arazorik izango, baina gaur ezin dut
ziurtatu %100ean. Beste inor animatzen da?