[Librezale] Egutegia 2012

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ast, Abe 29, 15:52:09, CET 2011

> Zuzenketa txikia: Ekaineko izenburuan maiuskula eta minuskula saltsa
> duk.....
>
> Auzoko elkartean jartzeko ilargiak falta. dena ezin...
> odp igotzen baduk eta alaba jaiotzak tarterik uzten badit, ea nik jartzen
> dizkiodan...
>
> igotzean abisatu!
>
> Ander.

Bai, zuzenketa hori eta gehiago beharko. Ordenagailu batean prestatu eta
beste ordenagailu batekin SlideShare horretan kargatzerakoan, letra-tipo,
letra-iturriekin, problematxuek.

Beraz, kargatu dudan lehen zirriborroan oso letra-tipo ohikoak (eta gutxi)
erabili dizkiat.

Bigarren zirriborro hobetua eta ilargiduna hire esku ;-)

http://www.slideshare.net/gorkaazk/01-librezale-egutegia-2012-10716728

---
Gorka Azk.