[Librezale] Buber - Abildua-n elkarrizketa

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ost, Abe 21, 13:05:21, CET 2011

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
aberen 21a 12:57):

>  2011/12/21 12:37(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur(e)k idatzi zuen:
>
> Mikel, horrelako galderei bapo erantzuten asmatuko duk. Animo!
>

> Ni arazo gabe har ditzaket quijote eta sancho paperak, baina hori bai, ni
> baino jende askoz argiagoz nago inguratua Librezalen.

Nere kontu orduan.

Saiatuko naiz ahal bezain argien azaltzen dokumentuan azaldutakoa eta
hortara bultzatu gaituen egoera, modu jakin batera lan egiten dugulako eta
talde bezala gabiltzalako.