[Librezale] Buber - Abildua-n elkarrizketa

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
As, Abe 20, 23:27:42, CET 2011

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko aberen 20a
23:25):

> Ni gai honen inguruan oporretan nago, sentitzen dut :-)
>
> Edozein kasutan, argitaratu dugun adierazpenaz aparte ezer gutxi dago
> esateko (nik behintzat ez dut egokia ikusten elkarrizketatuak adostu
> dugunaz gain beste iritzirik zabaldu behar duenik). Beraz, nire ustez,
> gutako EDONORK egin dezake elkarrizketatxo hori zailtasunik gabe!
> Kazetariari adierazpenean adostu ez den beste edozein gai erantzungo ez
> dela esan (txutxu-mutxutan eta inoren trapu zaharrak ateratzeko tentazioa
> izan ez dezan) eta kitto :-)

Oporretan? Etzea gaizki bizi!

Ba eskertuko nuke norbait aurkeztuko balitz, bestela niri tokatuko zait eta
marroia ;)