[Librezale] Buber sariei buruzko artikulua (2. bertsioa)

Julen Lizaso lixifumi a bildua gmail.com
Ast, Abe 15, 17:18:25, CET 2011

Kaixo,

Egia esan oraintxe irakurri berri dut Julenek jarritakoa. Horrela baldin
bada eta bozka ahal badut nere bozka aldekoa da.

Eskerrikasko

Dani Gutiérrez Porset<jdanitxu a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
aberen 15a 15:45):