[Librezale] Portadako berriak, FF 8

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Abe 12, 13:21:30, CET 2011

Redios!

nonbait irakurri nuen aldaketa handirik ez baina......
lo harrapatu nau.
https://l10n-stage-sj.mozilla.org/shipping/dashboard?av=calendar1.1

http://weblogs.mozillazine.org/calendar/2011/11/localization_lightning_11.html

pootlen jartzen badidak gaur gauean egingo diat.

izan ontsa!

Ander.