[Librezale] Portadako berriak, FF 8

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 12, 13:09:59, CET 2011

Ander Elortondo<ander.elor a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2011eko aberen 12a 12:56):
> Aupa!
>
> Calendar ere Firefox eta Thunderbird erritmoetara egokituko da, bertsio
> zenbakiak ez berditzea erabaki duten arren.
>
> ligthning 1.1 ---- thunderbird 9
> ligthning  1.2 ---- thunderbird 10
> ::::
> :::::
>
> egia esan ez dte alarmarik ezarri itzultzeari dagokionez, baina aurrez
> komentatu bezala firefox sistema berdina darabilte. Ez da kate asko espero
> 9rako baina aktibitate handia piztu da berriz eta badirudi proiektua
> indartua dagoela.
> [...]

Firefox eta Thunderbirdentzat 'aurora' kanalean egiten dut lan (gero
automatikoki pasatzen dira 'beta' eta 'release' kanaletara). Ez dakit
Calendarrentzat berdin izango den oraingo honetan, edo 'beta' kanalean
egin behar den lan.

Kontu horren inguruan informatzerik badaukazu, fitxategiak prestatuko
ditut eta jarriko ditut Pootlen edo nahiago duzun tokian, baina
kontuan izan denbora gutxi xamar geratzen dela.

Kateen egoera, hemen:
https://l10n-stage-sj.mozilla.org/dashboard/?locale=eu