[Librezale] Buber sariei buruzko artikulua

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Or, Abe 9, 20:34:38, CET 2011

Ortografiari buruz gauzaren bat ikusi dut zuzentzeko:

*Gure uste apalean, sari hauek ez dira gutxiengo sinesgarritasun batekin
>Gure uste apalean, sari hauek ez dira GUTXIENEKO sinesgarritasun batekin

*(antolatzaileak, epaimahikideak, sari banatzaileak,