[Librezale] Buber sariei buruzko artikulua

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Or, Abe 9, 12:49:15, CET 2011

Niri oso light iruditzen zait.
Ez du ezer ikustekorik... hau guztia planteatzeko orduan Txopik erabili
zuen tonua eta epikarekin.

Dena dela... sari hau desastre bat dela ere ez dugu esaten
Euskarari ez zaio aipamenik egiten

eta librezale zer den, lau hitzetan bederen azaldu beharko litzateke.

politikoki zuzenegia iruditzen zait....

ez digutela abisatu da kritika bakarra....

ez nuke flame bat osatu nahi... baina gure burua oso ahul ikusten dut, egia
esan.
erreakzionatzeko indarrik gabe edo....

ez dakit

ptx

Ibon Idoiaga Basaras<bixerdo a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
aberen 09a 12:44):