[Librezale] Firefox 6 ere irten zaigu ba

Or, Abu 19, 11:09:30, CEST 2011

or., 2011.eko aburen 19a 00:46(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> kontua duk orain coversations erabili daitekeela mezua erantzun
> (bugzillaren hizketalditan) eta BzAPI bidez automatikoki iruzkina gehitu
> dagokion bug-ean.
> Uste dut badudala bugzilla kontua baina ez dut erabiltzen.....
> orain arte arazo larririk ez baina nola jarriko zenituzke bi hauek?
>
> Couldn't send the comment, unable to figure out the bug number.
> Ezin izan da iruzkina bidali, ezin da izan bug zenbakiz kanpokoa

Ezin izan da iruzkina bidali, ezin da bug zenbakia igarri.

> This is a bugzilla thread. If there's a BzAPI (Bugzilla REST API)
> associated to it, please read the wiki page on the Thunderbird
> Conversations wiki. You might be able to directly comment on the bug
> with the quick reply!
> Hau bugzilla hizketaldi bat da. BzAPI bat (Bugzilla REST API)
> asoziaturik badu, Thunderbird Conversations wikiko orria irakurri. Gai
> izan beharko zinateke zuzenean iruzkinak gehitzeko bugean erantzun
> azkarraz!

Bugzilla hizketaldia da hau. Honi lotutako BzAPIrik (Bugzilla REST API)
badago, irakurri Thunderbird Conversations wikiko orria. Bugean
iruzkinak uzteko moduan izan zaitezke erantzun azkarraz baliatuz!

> lotara noa bihar ikertuko dut zer diren tweak_bodies eta tweak_chrome,
> hauetan letra-tipoak egokitzea gomendatzen baitu.
> Tweak the fonts in the message bodies to make them consistent with the
> outer font (recommended, requires restart).

Doitu mezuen gorputzetako letra-tipoak, kanpoaldeko letra-tipoarekin
koherentzia mantentzeko (gomendatua, berrabiaraztea behar du).

> Scale down the font size for the conversation chrome (recommended,
> requires restart).

Marraztu eskalaren arabera hizketaldien interfazerako letra-tipoa
(gomendatua, berrabiaraztea behar du).

Badaezpada ere: chrome esaten denean ez da Googleren nabigatzailea esan
nahi XD
Chrome esaten zaio normalean aplikazioaren erabiltzaile-interfazearen
(UI) zatiari: menuak, tresna-barrak, botoiak, panelak...