[Librezale] Firefox 6 ere irten zaigu ba

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Or, Abu 19, 00:46:01, CEST 2011

Aupa!

kontua duk orain coversations erabili daitekeela mezua erantzun
(bugzillaren hizketalditan) eta BzAPI bidez automatikoki  iruzkina
gehitu dagokion bug-ean.
Uste dut badudala bugzilla kontua baina ez dut erabiltzen.....
orain arte arazo larririk ez baina nola jarriko zenituzke bi hauek?

Couldn't send the comment, unable to figure out the bug number.
Ezin izan da iruzkina bidali, ezin da izan bug zenbakiz kanpokoa

This is a bugzilla thread. If there's a BzAPI (Bugzilla REST API)
associated to it, please read the wiki page on the Thunderbird
Conversations wiki. You might be able to directly comment on the bug
with the quick reply!
Hau bugzilla hizketaldi bat da. BzAPI bat (Bugzilla REST API)
asoziaturik badu, Thunderbird Conversations wikiko orria irakurri. Gai
izan beharko zinateke zuzenean iruzkinak gehitzeko bugean erantzun azkarraz!

lotara noa bihar ikertuko dut zer diren tweak_bodies eta tweak_chrome,
hauetan letra-tipoak egokitzea gomendatzen baitu.
Tweak the fonts in the message bodies to make them consistent with the
outer font (recommended, requires restart).
Scale down the font size for the conversation chrome (recommended,
requires restart).

hauekin hurrengo bertsioa 2.1 ere euskaratua......

izan libre izan euskaldun!
Ander.