[Librezale] WordPressen ardura

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Ira 30, 10:21:07, CEST 2010

Egun on,

Berez duela aste batzuk idatzi behar nuen mezu hau baina beste hainbat
gauza bezela atzeratu egin zait...

Tira, kontua da, WordPressen itzulpenaren ardura bertan behera uzten
dudala nire partetik. Txopi, ez dakit zuk honekin jarraitzen duzun edo
jarraitzeko asmorik daukazun.

Ez dut garai batean bezala WP erabiltzen, 3.0 bertsioaren itzulpen lana
astuna zen (eta da, oraindik erabat osatu gabe dago) eta laguntzarik ere
egon ez dela ikusita, ez daukat lan horrekin jarraitzeko batere
motibaziorik.

Inork honen ardura hartu nahi balu, argibideak emateko ez daukat arazorik.

Ondo ibilli,