[Librezale] Mailmanen egoera

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Al, Ira 27, 13:35:45, CEST 2010

Irailaren 20an Mailmanen 2.1.14 bertsioa argitaratu zutela ikusi dut.

Mailmanen webgunean kuxkuxeatzen ibili naiz, eta ikusi dut SourceForge utzi eta
Launchpad ari direla erabiltzen orain garapenerako[1][2].

Oraindik aurrera itzulpenak ere Launchpad bidez bideratuko dituztela irakurri
dut[3]. Hala ere, Launchpaden oraindik ez dago euskarazko bertsiorik[4].

Galdera: zein egoeratan dago Mailmanen euskarazko bertsioa une honetan?

Asier.

[1]http://www.gnu.org/software/mailman/devs.html
[2]https://launchpad.net/mailman
[3]http://mail.python.org/pipermail/mailman-i18n/2010-May/001735.html