[Librezale] Ubuntu berriak zein nabigatzaile?

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Urr 27, 21:54:59, CEST 2010

og., 2010.eko urrren 21a 10:47(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Udaberrian eman ziren zurrumurru horiek.....
> orduan argi geratu zen ez zela horrela izango :
> http://castrojo.tumblr.com/post/601723425/clarifications-around-ubuntu-using-google-chrome
> edonola izatekotan chromium izan beharko litzateke (librea) eta ez
> chrome (pribatiboa).
>
> Berriz hasi dira horrekin?
>
> Ander.

Uste dut oraingoz behintzat nabigatzailez aldatzearena geldituta
dagoela. Gainera, izatekotan Netbooketarako edizioan soilik aldatuko
zela irakurri nuelakoan nago...