[Librezale] Fwd: WordPressen ardura

teketen teketen a bildua gmail.com
Ast, Urr 21, 18:25:54, CEST 2010

Mikel nahi izanez gero ardura banatu genezake, Wordpress-en interesa
beti izan dut. Aurrerantzean ere izango dut, bai pertsonalean zein lan
asuntoengatik ere. Antolatuko gara. Deskonektatuta egon naiz
librezaleko zerrendatik denbora asko eta zuen mezuak ere ez ditut
ikusi. Beste mezu batean esan dudan moduan WP 3.0 bertsioa itzultze
bidean dago... Behintzat jakin dezazun, bidea egiten jarraitu nahi
baduzue Pootle bidez ondo.