[Librezale] Zer da Librezale? (Lehen: Euba 2.1)

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Urr 18, 14:05:49, CEST 2010

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urrren 15a 16:16):

> Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren
> 15a 16:10):

Urte amaitu bitartean makina martxan egoteko dirua lortu da beraz
migraketarena pazientzi gehiagorekin hartu ahalko dugu.