[Librezale] Zer da Librezale? (Lehen: Euba 2.1)

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Or, Urr 15, 16:16:00, CEST 2010

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren
15a 16:10):

Proiektu pare batekin bildu nintzen eta egungo zerbitzaria pixkat luzatzeko
aukera aztertu zen proiektu guztiei irtenbidea lasaiago proposatu ahal
izateko. Hori da bultzada ekonomikoa.

Hau aurrera ateratzen bada beharko den dirua aurreragoko izango da.