[Librezale] Zer da Librezale? (Lehen: Euba 2.1)

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Or, Urr 15, 16:03:24, CEST 2010

________________________________
From: Ander Elortondo <ander a bildua debagoiena.net>
To: "librezale a bildua librezale.org" <librezale a bildua librezale.org>
Sent: Fri, October 15, 2010 2:42:56 PM
Subject: Re: [Librezale] Zer da Librezale? (Lehen: Euba 2.1)

2010/10/15 14:03(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen:
Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren 15a 12:21):

> [...]

Ba egia esan ez dakit, uste dut Euba ez dela aipatu. Asierrek           eta biok

proposatu genuen bilera egiteko pare bat leku. Berak           Euskal Herriko
ertzean daukan leku handi baten (txuletak           erretzeko aukerarekin txarto

gogoratzen ez badut) eta nik           Arrasateko lokal batean (txuletak
erretzeko aukera barik).           Datari buruz nik ulertu dudana da Durangoko
Azoka baino lehen           egitea, baina ezer konkreturik zehaztu gabe.

Beraz, noiz eta non egingo dugu? Nahi baldin bada, berriro           diot
Arrasaten egiteko arazorik ez dagoela. Nigatik nahiago           nuke Durangoko
azokari itxaron gabe arinago batzea, baina           beno, hitz egin beza
herriak! Ea data eta lekua zehazten           hasten garen...

mikel

Bat nator zurekin Mikel.

+1
Nik ere ez daukat arazorik Arrasatera joateko. Arratsaldeetan bostetatik aurrera
edo asteburuan hobeto.

Asier.