[Librezale] Euba 2.1

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Urr 15, 12:31:18, CEST 2010

[...]
> 2.- Ostatatzearen lan teknikoa.
> Nik gutxi dakit honi buruz, baina prest nago ahal den neurrian laguntzeko.
> Webgunea eguneratzen aritu ginenean instalatu nituen WordPress, Mediawiki
> eta
> FluxBB nire ordenagailuan eta zerbait egin dezaket.
>
> Zerbitzaria aukeratzearena, ba hor zuek esango duzue. Linode esan duzue,
> ba
> Linode. Aritz Oleak esan du OVH begiratu daitekeela... Baina hori bai
> lehenbailehen egin beharko dugula.

Ostalariari dagokionez, norbaitek denbora izango balu, primeran egongo
litzateke aipatu diren lekuetan (eta besteren batean) gaur egun dauden
eskaintzak aztertzea eta erabaki bat hartu ahal izateko datuak bilduko
balitu eta irizpideak izanez gero nolabaiteko gomendioa edo egingo balu.

Aipatu diren lekuak eta besteren batzuk:
http://www.kemsirve.es/ks/
http://www.ovh.es/productos/productos_rps.xml
http://www.linode.com/
http://www.zilos.com/
http://www.hostalia.com/vps/

Inor animatzen ez bada, agian nik bi asteburu barru denbora izango dut
baina ezin dut ziurtatu (lanarekin, familiarekin eta beste gauza batzukin
nahiko eta sobera daukat).